Sider

torsdag 28. april 2011

Straks ukeslutt

Blogging må vike om dagen. Jeg foretrekker egentlig begge deler, både å leve et liv OG å blogge, men nå om dagen krever det meste ekstrem viljestyrke, så da viker bloggen.

Men alt er bra, og livet tusler videre. Helga er full av håndballturnering og skokjøp, sykling og diverse aktivitet. Hva jeg blir med på av dette tar vi som det kommer. Her prioriteres mennesker fremfor bøker og blogging, som er det egotrippen min Smilefjes som blunker, det jeg luller meg inn i når kroppen oppfører seg som en trassig 3 åring og bare VIL det den VIL, eller gjør det den gjør, er kanskje mer riktig.
En uke unna konfirmasjon med det det medfører, og påfølgende 17.mai, som er den verste dagen i året for en skral kropp.. Gleder meg til juni, er det teit å si det Smilefjes som blunker hihi.. (ironi)

Mer fra meg veldig snart!

4 kommentarer:

  1. Absolutt ikke teit å si . Og det har ingenting med hva en synes er moro i mai. Men når juni kommer, så kan du slappe av, og lade batteriene på nytt.
    Det å henge i stroppen som du gjør nå, går en stund, men så krever helsa sitt.
    Her er det påske som har satt sine spor, men masse gode minner å ligge her å drømme på.

    Og vi starter camingsesongen snart. Samboer og ene broren min, setter det opp til helga, så da kan jeg reise og telle striper i att annet tak i bøandt. Det skal bli godt, for nå kan jeg alle de her hjemme utenatt.. hihi
    Ta vare på deg selv midt oppi alt dette, selv om det er letter å si enn å gjøre.. hehe. men det kommer ett liv etter Mai også
    Ha en fin ladedag videre
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg tøffe dame!
    Jeg blir glad når jeg forstår at du lytter til hva kroppen din sier. Ikke overskrid grensene for hva du kan tåle, og ikke ha dårlig samvittighet.Jeg er sikker på at fam. din vet å verdsette prioriteringene du gjør.
    Du skulle gått på solcelle disse herlige dagene, da hadde energien vært i taket. :-))
    Kleeem og varme tanker fra krykkja.

    SvarSlett
  3. Go strong Therese.
    Lytt til kroppen,og det er det kun DU som kan styre.
    Juni er her fortere enn du aner.

    Ha en fin helg.

    Klem Hege

    SvarSlett
  4. Tiden går så fort og dagene strekker ikke alltid til. Blogg skal man kose seg med når man kan og kjenner for det :-)
    Og for tiden, så LESER jeg mye blogg men har lite selv.

    Ønsker deg en fin kveld videre
    Klem fra meg

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :