Sider

søndag 19. juni 2011

Fantastisk!

Ok, da, jeg trodde dette Hurtigrute-stuntet var for pensjonistene, jeg trodde det.
Lørdag så vi ikke på tv i det hele tatt, og i dag både varte og rakk det før vi fikk skrudd på. Så skulle vi BARE innom NRK2, og ble sååå fascinert.

Jeg vet jo hvor fantastisk Norge er, men så glemmer man, eller man tar det bare litt for gitt. Da er det flott med dette direktesendte programmet – 5 heile dagar til ende..

Selv har jeg ikke vært lengre nord enn Trondheim, men nå SKAL jeg nordover. Det blir ikke akkurat i dag, men siden vi har venner i nord har min kjære og jeg snakket om at vi ønsker oss en tur oppover til Bodø/Lofoten. Vi har lyst til å kjøre bil, men jammen ble det fristende å ta en tur med Hurtigruta også Smilefjes som blunker Sjekka forøvrig priser, og det er mulig det blir i drøyeste laget for oss, men en eller annen gang i livet har vi lyst til å oppleve denne fantastiske turen.

All ære til NRK som sender et slikt program, og så direkte!! Smilefjes Kanskje er jeg nærmere pensjonisttilværelsen enn jeg forstår Smilefjes som blunker hihi… se Hurtiruta live, liksom.. fniiiss..

Rødt hjerteMen jeg liker det – og jeg står for det!Rødt hjerte

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :