Sider

torsdag 16. februar 2012

Vårvær den ene dagen…og så snø.

Gårsdagen var vidunderlig. Været var som  tatt ut av et påskeeventyr, og da jeg så værmeldingen for idag lå det an til en solrik stund på verandaen. Men noe stemmer jo ikke, for i dag snør det.. Dagen er heldigvis ung, så det er enda håp! Sol i fjeset ville vært helt perfekt nå!

I dag bestilte jeg meg en bok:
Englenes hemmeligheter - Märtha Louise, prinsesse, datter av Harald V, konge av Norge

Det er ikke noen hemmelighet, forsåvidt, at jeg sanser mer og mer for hvert år som går. Det hele startet for fullt da jeg gikk fra invalidiserende sykdom, til bedre funksjon. Jeg har ikke gått kurs, men lært mye av de rundt meg som andre ikke nødvendigvis ser, og så har jeg lest og lest…
Nå har jeg lyst til å lese boken grunnleggerne av Astarte Education har gitt ut. Jeg har ikke den første heller, men den kommer i Mammut-bestillingen.. skal hentes snart.

Jeg så dem nettopp på God morgen, Norge, og de startet jo der jeg også startet. Dette med å ta inn andres sinnsstemninger, overta vondter osv.. Jeg tror nok disse damene ser og opplever ganske mye mer enn det de sier, og jeg beundrer dem for at de har stått på sitt i stormen. Norge er ikke noe enkelt land å være annerledes i pga Janteloven, men på den annen side så er det ingen som setter oss i fengsel/dreper/torturerer oss for hva vi mener og sier.

Noen ganger er kanskje engelen (det jeg kaller energier) tydelig som på dette bildet, andre ganger enda tydeligere. Så kan det være de gangene man bare føler det, eller lukter eller hører..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :