Sider

torsdag 3. mai 2012

Full rulle

Våren har kommet med sol og varme. Vi har testet grillen (og den virket) og sittet ute og spist middag to dager. Veldig stas for oss alle.

Denne våren har jeg også blitt pollenallergiker. En “øyekatarr” viste seg å være allergi, og da de rette medisinene ble inntatt, så ble alt så meget bedre. Trodde ikke det var vanlig å få allergi når man snart blir 38.. Smilefjes som blunker 

Andre ting på agendaen har stort sett bare vært å komme seg igjennom dagene. Vi har barn på fulltid en periode, noe som er hyggelig og fint, men krever litt mer logistikk enn når man er 2 voksne. Det  er forresten litt enklere å ha barn på fulltid enn på deltid, sånn praktisk sett. Sånn rent ME-messig for min del har jeg nok hatt bedre dager fysisk, men det er gull å føle seg nyttig.

I går var 10-åringen og jeg på kjøpesentret en lyntur etter middag, og vi kjøpte Salamandergåten, Clue 1

Salamandergåten

Jeg lurer på om vi må lese den på deling… Smilefjes som blunker 

Vi skulle også ha et par tights til frøkna, og det fikk vi til, og hun bladde også opp noen av egne penger for en bluse/topp hun ville ha. En ganske fornøyd unge trasket avgårde til skolen idag med nye tights og egenkjøpt bluse + øredobber…

Kjøpte også en liten ting ekstra til vår lille kusine/niese som flere mnd før hun fyller 3 år, har slutta med bleie både på dag og natt! Det er fine jenta si det, og fortjener en oppmerksomhet fra tante. Smilefjes 

 


 

1 kommentar:

  1. Hei igjen.
    Idag kom regnet, så da kunne jeg sette meg til med dataen igjen. Har vært SÅ fint i flere dager nå, og da er det utelivet som gjelder. Vi er blitt brune og fagre. He,he. Mai er min favorittmnd.
    Jeg elsker å handle til barnebarn og oldebarn, men aldri til meg selv.:-)Er tilfredsstillende å se fornøyde barn. Ha en fin mai mnd. du og.
    Klem fra krykkja.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :