Sider

mandag 21. mai 2012

Mot sommeren


Det går unektelig mot sommer. 17.mai er unnagjort, og da er det ingen hindringer i veien for at vi får sommer.

I helga har vi hatt en forsmak, og i dag er det overskyet, men varmt. Skal sette meg ut og lese.

Har nå lest ut Sankta Psyko av Johan Theorin, og FOR en spennende bok. Ikke sånn krim-spennende, men den er et stillegående driv i den og en uhyggelig stemning sånne som meg bare elsker.
Boka anbefales!

Nå venter jeg på den nye boka til Unni Lindell om Cato Isaksen. Den skal komme 11.juni, og jeg har forhåndsbestilt den.

For tida har jeg nok med Livet. Jeg blogger når jeg har ork og mulighet, ellers prøver jeg å leve alt jeg kan. Smilefjes Det er ikke så ille det heller.

Er plutselig tilbake!

2 kommentarer:

  1. Jeg lurer jo på hvorfor du enda har vinter her i bloggen, hehe.. Og jeg leser Liza M: "Borderline" der det er november og kaldt, en merkelig kontrast til de 20 pluss vi har ute.

    Kos deg med sommerdagene nå mens de er her!

    SvarSlett
  2. Heia Therese :-)

    Da har jeg endelig somlet meg inn på bloggen din etter lang tid borte, du vet jo hvorfor vennen :-)

    Nyt sommeren :-) Her i Bodø har vi hatt 2 dager med hvertfall 2 siffret varmegrader, på lagt nær sommer, men mer et snev av vår ;-)

    Hyggelig å lese alt du har skrevet om mens jeg har vært "borte".

    Livet går videre, riktig nok veldig sagte, men likevel sikkert videre. Jeg må lære meg å leve livet uten pappa i livet mitt, det er vanskelig, men jeg vet jeg klarer det.

    Klem fra Kari :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :