Sider

onsdag 3. mars 2010

At det går an til å bli sååå henrykt!!

Før vi reiste på fjellet forrige uke, så ba jeg min kjære stoppe ved en sportsbutikk. Jeg gikk inn, og så kjøpte jeg meg et par råååsa Ulvangsokker!

DSC00104
(Ok, det ser ikke så bra ut med rosa sokker og plattfot – seriøst flytebrygger.. men pokker heller.. ;-) )

DSC00106

Ser du hvor fine de er? Aaahh… dååån.. Og jeg har vært sååå fornøyd. Dumt av meg å reklamere for Ulvang når jeg strikker sokker og gir bort i hytt og pine… men alt til sin tid, ikke sant? Dessuten er det gørrkjedelig å strikke sokker til seg selv.

Kjøpte makne i lyseblå til min bedre halvdel, og du verden så kjekk han ble i dem.. ;-) hihi..

I dag blir det hjemmelaget fiskegrateng til middag. Det er jo rett og slett nydelig – selv med simpel fisk fra fiskedisken.

Tok forresten bilde av gårsdagens middag. Her i huset spiser vi stort sett det som er på tilbud i nærbutikken, og denne uka var det nakkekoteletter. Det ser ikke såååå ille ut – på en helt vanlig tirsdag var jo dette ganske gourmet!!!

DSC00108

Jeg tvinger ingen til å spise grønnsakene oppi. De blir gjerne litt fettet.. yakk.. Men saften fra løk, gulrot og tomat gjør kotelettene saftige. Og så føles det så mye mer gourmet med en gang. Jeg stekte dem fort i grillpanne ført, og så rett inn i ovnen. Strødde litt Maldon-salt over… jepp, jeg sa det; gourmet.. ;-)

 

4 kommentarer:

  1. Kjempefine sokker og flott middag! :-)

    SvarSlett
  2. Veldig fine sokker, da! Jeg har bare sorte og grå ulvang-sokker. Skjønner godt at du er fornøyd!

    SvarSlett
  3. Hei igjen!
    Ha, ha,godt sagt det om syting.Takk for varme tanker. Jeg tenker på deg jeg også!
    Her går det bra...
    Flotte sokker. Trur jeg må ha meg sånne når fjellsesongen begynner for gamla, altså meg.
    Må være en fornøyelse å spise middag hos deg.Du er flink.
    Ha en fin dag.
    Klem fra krykkja.

    SvarSlett
  4. Jeg har gitt deg en award ! Ta en titt på sida mi! ;-))

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :