Sider

mandag 19. november 2012

Ikke no’, vel..

Det er mandag, det regner, fiskesuppe putrer på komfyren og jeg er nettopp ferdig med det første ermet på Mariusgenseren jeg strikker. Det går relativt sakte, men ganske fort allikevel. Det blir overraskende fint, og jeg gleder meg til å bli ferdig med det andre ermet så jeg kan få begynt på mønstret.

Dermed er det ingenting å vise frem denne gangen heller… I helga ble det sånn kjapp tommelstrikking på et vottepar jeg hadde liggende. Skulle plutselig på besøk til noen (krøss i taket), og syntes det var hyggelig å ta med noe selvlaget. Hele votteprosjektet gikk så kjapt at jeg ikke fikk tatt bilde, engang… veldig uprofesjonelt.

Siste ermet skal påbegynnes i kveld. Jeg har kjøpt 2 kg, små, oransje frukter…mandariner eller clementiner eller hva de kalles.. og pepperkaker på boks…(og jeg spiller julemusikk allerede… jeg vet, forræder..;-) )

 

(bilde fra gugel..)

My guilty pleasure… Smilefjes som blunker Usunt og fælt, men du verden så godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :