Sider

mandag 3. mars 2014

Mandagstanker i listeform

  1. glede over en blå perleblomst jeg kjøpte på lørdag som straks har fullt av blå blomster

  2. øyne som siger igjen etter å ha stått opp med familien og fått alle avgårde – og glede over å oppdage at selv om jeg må sove så er hodet fremdeles ganske klart gjennom all trøttheten.

  3. stua full av rent tøy, arbeidstøy, offshorebager – mannen skal ut og reise fra i morgen.

  4. gleden over småting som er unnagjort de siste ukene, ting faller på plass.

  5. glede over aktivitet i uka som nettopp startet

  6. #godtnokfordesvina – skal lese boka til Anita Krohn Traaseth, kanskje bare fordi den heter det den gjør. Jeg er nemlig oppvokst med akkurat det samme uttrykket, men har ikke vært like flink til å gjøre noe godt ut av det som henne. Jeg tror også at jeg trenger å lære av henne, selv om vi lever i utgangspunktet helt forskjellige liv.

  7. Ukas ord; raushet. Håper jeg får det til sånn som jeg har tenkt.

  8. har så lyst til å fylle huset og verandaen med mer blomster. Begynne med stua, og glede seg til vår på verandaen. Gleder meg vilt til verandaliv, godvær og sommer. Men først; fylle opp huset med blomster. Elsker blomster!

  9. Tenker mer og mer over hvor heldig jeg er med så mange ting i livet. Godt og trygt. Elsket. Elsker. Glede.

  10. Tenker også mer og mer på hvordan jeg skal feire 40-års dagen min i sommer.. reise bort med kjæresten min, ha fest, ha selskap, åpent hus, jentefest, vennemiddag.. mest lyst til å reise bort med kjæresten min, drikke mojito og spise deilig mat.

 

 

Dette er en god mandagsliste, før jeg igjen kryper under dyna og forsøker å få kroppen i lademodus. Det kommer til å gå fint!

 

God uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :