Sider

onsdag 4. februar 2009

Mer garn og mer moro!

Måtte en liten tur på byens kjøpesenter for å bytte noe tøy som stedatteren hadde fått, og som måtte opp en str. Da gikk jeg innom garnbutikken og fikk tak i litt mer garn. Bildene ble dessverre veldig mørke, men det er 2 nøster grønn Kitten Mohair fra Sandnesgarn, et nøste sølvgarn, 2 nøster fritidsgarn fra Sandnesgarn og litt pynt til prinsessekronene.

Perlene var grisedyre, synes jeg, og neste gang skal jeg gjøre litt research før jeg handler. Det koster jammen meg med håndarbeide, det er jeg for så vidt klar over, men ikke sååå mye.. Den lille posen med rosa perler koster 55 kr!! Ikke bra.

Begynte i går på et englemaskesjal i den grønne fargen, synes den er så fin. I forhold til Faerytale er Kitten Mohair litt glattere, så det går unna med heklingen. Er ikke i så god form, så det blir nok hekling i kveld også.





..svindyre perler!! Men fine er de jo!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :