Sider

mandag 2. februar 2009

Vel overstått bursdagshelg

Da er helga over. Bursdagen gikk kjempegreit og begge gutta (stesønn og nevø)+ pappaer virket veldig fornøyde. Gjestene også, forresten. Jeg kom meg igjennom overraskende greit, men det er ene og alene fordi jeg planla godt, var godt forberedt, guttas fedre tok seg av handling, og svigerinner og min mamma hjalp godt til! Ikke minst stedatteren min da, hun skar agurker, bar, ryddet og var skikkelig flink. :-)
Kaker ble det nok av, og Melkebakkelsen som jeg la ut oppskrift på i forrige bloginnlegg, de falt i smak. Vår lille nevø på 3,5 må ha spist ca 9 stk! Tror han likte de godt, og siden de er fri for bakepulver er jeg sikker på at mammaen hans får dem til.. fniiiiss Muffinsene dere hadde med (og som junior på 3,5 sa til familien da vi kom opp i stua med dem "se hva jeg har lagd da, farmor") var kjempefine, og ikke minst gode.
Farmor hadde med deilig bløtkake, som det ikke er veldig mye igjen av faktisk. Selv hadde jeg bakt krydderkake og sjokoladekake. De var det en del igjen av, så mannen tok restene med på jobben. Fikk mail om at jeg visstnok hadde grått av glede dersom jeg hadde sett hvordan gutta på kontoret koste seg med kake. :-) Koselig at de liker kaker, og at det blir spist opp. Det er begrenset hvor mye man kan fryse ned også, med vår begrensede frysekapasitet.
Vel, for sarte sjeler som meg selv, så er det virkelig på tide å sove litt. Kommer sterkere tilbake!
God mandag.





Frister ikk disse bakkelsene så vet ikke jeg! Best om de serveres litt lunkne..


..med litt melisglasur..


Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte da jeg strikket disse rosa pannebåndene en spiss kortere enn de blå? Bevisstløs i gjerningsøyebliket, antakelig. Får kjøpe et par nye nøster og strikke et par nye.. hehe.. og pushe de små på noen enda mindre frøkner.



3 sjal i englemasker, og to kroner i str. mikro.. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :