Sider

onsdag 11. mai 2011

Litt bedre, vel?

Takk for gode tips! Jeg blir veldig ør av å prøve meg frem, men nå kan jeg ha denne til over 17.mai, og så kan jeg streve litt igjen.. Smilefjes 

Litt overskyet i Vestfold i dag, men det er 18 grader og det regner ikke. Det får være bra nok!

Middag blir lasagne, etter ønske fra flokken.  Med fullt innrykk med barn i dag, mann som skal på et styremøte og et berg rene klær noen må brette samt en hær av hybelkaniner noen må fjerne, ja, da er dagen mer enn full.

I helga lurer vi på om vi skal grunne over veggene i gangen – vi er ekstremt klare for å pusse opp den hersens gangen. Men med fullt innrykk av hele svigerfamilien 17.mai – tradisjon og veldig hyggelig – så blir det vel grunning i første omgang, og så får vi se. Det er over 5 meter fra gulvet til taket på det høyeste, det er ikke en spesielt liten gang vi har. Men du verden så deilig det skal bli å få malt over – bare grunning vil bli en klar forbedring.

Jeg skal også se håndballfinalen på lørdag, Larvik Håndballklubb spiller siste finalekamp i mesterligaen i Pamplona, Spania. De vant første kampen i Arena, Larvik, så nå får vi se. Spennende!

3 kommentarer:

  1. Mye bedre, men ha en tekst på toppbildet i en annen farge så er det lettere å lese... Lykke til med maling, og forberedelser..

    SvarSlett
  2. Hei!
    Et lite livstegn fra meg! Jeg har ikke gitt lyd eller ord fra meg på evigheter. Bloggelysten er laber fortida, men jeg er stadig innom bloggen din og kikker. Det er en travel tid, og mindre tid blir Deilig med vår og lange lyse kvelder som gir energi til å gjøre ting man ellers ikke får gjort! Les: rydde i saker man aldri rydder i... Ønsker deg en god helg og en flott 17. mai feiring!
    klem Ellen
    PS. Så fin ny layout du har fått deg. :))

    SvarSlett
  3. Litt kluss der.... Det skulle stå; mindre tid blir brukt foren pc'en....

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :