Sider

mandag 27. februar 2012

Lang pause!

Vinterferien er over for i år her på Østlandet, og vi har tilbrakt en liten uke på fjellet. Mildt og lite snø, men sola skinte både titt og ofte, og det la ingen demper på kosen. Vi var 2 voksne og 3 barn på tur, og for de to jentene på 9 og 10,5, så var det en knalltur. De nikoste seg og det ble sene kvelder og late morgener.

De fikk helt strikkedilla, forøvrig, og begge strikket et pannebånd hver. Vel fikk jeg æren av å sy dem sammen og å feste tråder, men det gjør jeg så gjerne når strikkegleden er så stor.

Det var en fin uke, men noe bloggoverskudd ble det ikke. Jeg var “flink” og skjermet meg en god del, noe som gjør at jeg er levende. Ellers så må jeg jo si at det er relativt behagelig å reise avgårde med så store barn, de greier seg selv, og det er både mye hjelp og kos. Vi hadde lange spillkvelder, og jentene gikk på ski, akte, lagde snøhule og akebakke. Inne leste de Pinglebøkene, strikka, skravla og spilte. En veldig vellykka ferie!

Da jeg kom hjem til god temperatur og en veranda uten snø, så fikk jeg skikkelig vårfølelse… og gikk til innkjøp av perleblomster.
Jeg tok meg nemlig en egolørdag sist lørdag. Lot at jeg liksom “måtte” gjøre, være, og dro på lunsj med en venninne. Herregud!!! Deilig!!! Jada, straffen får man jo i form av dårlige dager i etterkant, men noen ganger må man bare velge seg selv.

Og så har jeg fått en dille siden sist. Rååsa grapefrukt. Nydelig! Friskt og deilig.

Takk til alle som stikker innom selv om jeg ikke følger opp så ofte! LOVE!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :