Sider

torsdag 22. januar 2009

Dagens fangst!


En liten handletur siden jeg likevel måtte til legen, og dermed var ute, førte til økt beholdning. 4 nye nøster, og en ny rundpinne, 50 cm, 5,m mm, for det hadde jeg ikke. Det ble 2 nøster rosa Fritidsgarn fra Sandnesgarn, og 2 nøster blå vamsegarn fra Rauma.
Skal strikke prinsesse/prinsekronepannebånd til stedatter, niese og nevø. Tykt garn og tykke pinner, dette bør gå ganske fort. Så får vi se om jeg får det til :-)
I dag skal jeg gjøre ferdig et sjal som er bestilt bort, og fortsette på sokkene. Så blir det kronepannebånd i helga tenker jeg. Gleder meg!
Satt forresten på legekontoret og heklet på et sjal i dag, og det er utrolig hvor mye positiv oppmerksomhet man får! Det var ganske moro. Hun ene damen var så utrolig søt, at hadde jeg hatt et som var ferdig der og da, så hadde jeg gitt det til henne!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :