Sider

søndag 16. august 2009

Da har jeg strikket litt igjen...og fått prolaps!

Jeg har strikket en kjole fra boka som heter "Strikk til Nøstebarn". Den ble ganske fin, om jeg skal si det selv. Lærte vel litt underveis som jeg kan gjøre bedre neste gang, og det er alltid bra.
Ble også et par Madam Møllers-sokker (med vri, jeg liker dem litt høyere på skaftet så jeg strikker mer enn oppskriften sier).

Har tatt bilder, med de be superdårlige, så jeg får snike meg til noen bilder neste gang jeg ser kjolen, for den er avlevert mottakeren som er lille Silje.

Neste prosjekt tror jeg blir sokker, og så blir det lue med klaffer - begge deler til lille Lars på straks 4. Er jeg heldig så blir det kanskje klaff til bursdagen. Lua blir seff med "Lynet McQueen"-merke.. :-)

Ellers har jeg fått prolaps i nedre del av ryggen, som gjør at jeg har fæle smerter i høyrebeinet fra rompeballen og nedover mot ankelen. Måtte krype til korset og gå til legen etter 4 uker med det jeg trodde var uskyldig isjas.... men det var det altså ikke, bare en hel del andre nerver som ligger i beknip. Alt man skal gjennom her i livet! Men er ved godt mot, og skal prøve å bevege meg OG samtidig ta det med ro og ikke bruke energi pga ME.. superlett!! ;-) not...

Nok klaging!

Skal ta fatt på nye prosjekter - hurra!

Ha en riktig fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :