Sider

tirsdag 18. august 2009

Jeg gir meg ikke…:-)

P8180002

Man kan se at det er en sokk, men det er jo ikke bare “finn 5 feil” her, det er jo langt flere feil her.. hehe.. Sokkehalsen ble ganske bra, men hælen ble for lang. Jeg grede forresten hælen ganske bra bortsett da fra størrelsen, og kilen ble også ganske bra. Jeg kom ut av selve hælfellinga fullstendig i kaos, men skjønner hva jeg gjorde feil så det er håp… I forfjamselsen glemte jeg at jeg skulle ribbestrikke hele sokken, men, men..
Nå skal jeg tåfelle, måtte bare blogge meg til litt mot. Håper hele sokken kan vises før dagen er omme… tåfelling virker greit, men man vet aldri.. ;-)

P8180003

Jeg har tatt inn nydelige blomster fra “hagen”.. altså verandaen. Erteblomstene er bare helt nydelige, og hvite margeritter har vært en favoritt lenge. Dette er virkelig tiden for å høste og jeg tar stadig inn blomster.

Blogges siden!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :