Sider

tirsdag 3. november 2009

Det skjeve tårnet

PB010019 PB010021

PB010020

Vakkert? Nei, det ble ikke det, men den smakte ok, og til å være den første kransekaka jeg har laget, så er den veldig fin! :-)

Som du kanskje ser så var det to småjenter (ikke sååå små, straks 7 og 8+ år) som pyntet med råååsa smellere. På toppen var det et lite dåpsbarn med rompa i været.

Det virkelige dåpsbarnet protesterte kraftig på prestens frekkhet da han helte vann i hodet hennes. Da hun kom hjem fra maraton-gudstjenesten (allehelgenssøndag, 4 dåpsbarn, korsang og nattverd!!) så sovna hun, og sov helt til kakene kom på bordet. Eksemplarisk oppførsel!

Jeg bakte altså både kransekake og sjokoladekake til dåpen, jeg sydde på hekter, beltespenne og sølvspisser på veslas bunad. Skjorter ble strøket og alt var vel. Innimellom strikket jeg strømper.. de bloggs straks. Fabel er et morsomt garn!
Formen var ikke så bra, og er ikke det fremdeles, så her går det saaakte om dagen. Veldig kjedelig, men jeg er (stort sett) ikke sengeliggende og det er jeg veldig glad for. Det er mye å glede seg over!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :