Sider

mandag 9. november 2009

Farsdag

Vi er ikke fanatiske til slike dager, men i år ville jeg strikke sokker til min far. Og det har jeg gjort.

Garnet er Fabel fra Drops, fargenr 521, blå/brun mix. Ble ganske kule. De ser litt misformet ut, men det er fordi de er i str 47 :-) Store føtter så man står støtt!

PB090001

PB090003

I helga ble det ingen blogging pga jobbing i heimen. Vi har solgt de gamle, grå, Billy-hyllene våre, og skal kjøpe hvite i steden. Stua vår er ikke altfor stor, så med lyse hyller vil de ikke ta så stor plass. Skal i tillegg ha glassdører. Det blir snertent :-)

Gleder meg veldig! Så når man har tømt 3 stk 80 cm brede Billyhyller, jada de høyeste, så sier det seg selv at det tar en goood del plass rundt i huset, alt dette man har tatt ut. Derfor er hjemmet vårt relativt kaotisk akkurat nå. Jeg er forundret over hvor mange bøker vi har. Jeg sipelthen elsker bøker og synes bokhyller er verdens vakreste møbel. :-)

God mandagskveld!

2 kommentarer:

  1. Super farsdagsgave. Ble sikkertkjempe fornøyd :)

    SvarSlett
  2. Du er en racer på sokkestrikking:) Så koselig gave da. ha en fin kveld!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :