Sider

mandag 21. juni 2010

See it and weep…

Jeg nevnte min begeistring for den svenske regjeringens konsertgave til kronprinsesse Victoria og hennes prins Daniel i forbindelse med bryllupet i helgen? Fredag 18.juni arrangerte de konsert i Stockholms konserthus for bryllupsgjester og brudepar. Det var en nydelig konsert som gikk rett i hjertet mitt.

Avslutningen, om man ikke hadde tatt frem lommetrøklet før, så var det da sannelig på tide. For mer rørende sorti skal man lete lenge etter.

See it, and weep:'

4 kommentarer:

  1. Snufs, snufs. Noe så herlig!! Alltid rørende når barna får sette sitt preg.
    Tusen takk for at du tok med den. Jeg kommer til å se og høre mange ganger!! Er en deilig følelse innvendig før demningen brister du.

    Klem fra krykkja.

    SvarSlett
  2. Søren, jeg får den ikke frem, jeg. Det er ikke noe bilde der, bare helt tomt. Har du en adresse? Ble jo veldig nysgjerrig.....
    Ellen

    SvarSlett
  3. Ja den er rett og slett vakker den snutten der altså!
    Ellen: det ligger en link i øverste innlegget på bloggen din! :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :