Sider

torsdag 7. juli 2011

Livet går sin gang..

…blant annet har jeg greid å bli 37, sånn helt uten videre Smilefjes som blunker 
Dagen gikk i fred og fordragelighet, men med mange veldig koselige hilsner fra fjern og nær. Min kjære og jeg spiste sushi, drakk Corona Extra, som er mitt favorittøl og så den siste Änglagård filmen.

Passe kveld for en skral kropp på en dårlig dag. Men nå går vi uansett videre i livet!

I dag krøket jeg meg ut for å handle, og hvorfor jeg tvinger meg selv til sånt er helt uforståelig… fullstendig! Men jeg skjønner det jo egentlig, jeg vil delta, også i hverdagslivet.
Overlevde, og nå er det 3 uker med mann hjemme fra og med fredag ettermiddag, så da ordner det seg! Smilefjes 

Strikker på spreng om dagen, og bilder kommer. Har det fantastisk gøy med denne patenstrikken jeg HATET til å begynne med. Snakk om å overvinne seg selv, da Smilefjes som blunker haha.

Aldri så galt at det ikke er godt for noe!

Mine varmeste tanker går ellers til min kjære venn Kari! Rødt hjerte 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :