Sider

tirsdag 18. oktober 2011

Life in slow motion

Det går ikke unna, akkurat. Men det går i mitt tempo. Jeg forsøker hver dag å gjøre noe, og det greier jeg jo ganske ofte.

Nå har min kjære reist på jobbreise til andre siden av kloden, og ungene er også borte, så da er det tid for meg. Moi. Me.

Huset nærmer seg ryddig. Og det fine med rydding når man er alene hjemme, er at det forblir slik. Yey!
Jeg har ryddet i matboden, sortert, kastet, støvsuget, vasket. Det gikk over et par dager, og ble kjempefint. Har gjort ting mer praktisk, tror jeg, og lettere å holde i orden.

Jeg har til og med strikket en vott!
IMAG0001

En Bellas Mitten, mangler tommel enda, men jeg har begynt på en ny vott, og tar tomlene samtidig. Synes det er greiere. Har ingenting imot å strikke tomler, det går unna!

Dårlig mobilbilde tatt i en fei.

Forkjølesen/lungebetennelsen er bedre, men det er fremdeles tett nese og mye grønt som kommer ut av meg. Men nå har jeg legetime på fredag, og da får jeg sikkert antibiotika hvis ikke legen er fornøyd.

Takk for alle hyggelige kommentarer, eposter og diverse jeg har fått – det er sååå koselig.

1 kommentar:

  1. System er bra så lenge det blir forstått av usystematiske beboere, tid alene er ikke så dumt, nei.

    Når du ikke har noe bedre å gjøre håper jeg at du tar imot denne awarden:

    http://lammelaartanker.wordpress.com/2011/10/19/blog-award-fortell-om-deg-selv/

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :