Sider

tirsdag 25. oktober 2011

Tilfeldigvis litt garn og nye oppskrifter!

De siste dagene har jeg brukt alt fra 5 minutter til 30 minutter daglig på en rusletur ute i den friske høstlufta. Jeg er så innmari glad i frisk luft, og har alltid vært glad i å gå tur i fjellet eller skogen.

Etter at jeg ble syk har det vært et savn, dette med å være ute. Verdens beste dag er jo den man tilbringer ute, gjerne nå på høsten, og kommer inn rødkinnet og sliten på kvelden for å legge seg.
Slike dager går ikke lenger, men en liten tur ut er fint.

I går gikk jeg en tur, og siden jeg bor i utkanten av sentrum, så gikk jeg “tilfeldigvis” forbi garnbutikken.
Det ble nytt hefte og garn.. og så plukka jeg med meg Familiens Julehefte. Der var det skikkelig mye fint!

IMAG0014

Så julegavene er faktisk i gang, altså! Smilefjes Fornøyd med det.

2 kommentarer:

  1. Det er kjempedeilig med en tur ut, særlig når været er så flott som det er for tiden. Det må være lenge siden sist høsten var så flott og mild som i år? Vi har bare fyrt noen få kvelder.

    Det skal heldigvis ikke så mye til før en kjenner at høstluften omslutter en og setter seg i håret. Det er deilig!

    Kos deg med det du liker så godt! :)

    SvarSlett
  2. Deilig med den tur ut, og når turen tilfeldigvis går forbi garnbutikken... kan det bli bedre? :)
    Jeg havna tilfeldigvis på Stoff&Stil på lørdag, og regner med det blir mange tilfeldige turer med bussen til Alna heretter :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :