Sider

torsdag 27. desember 2012

God romjul

Fikk aldri ønsket alle god jul. I slike tider som jula så lever jeg etter prinsippet “ett skritt av gangen”.. kanskje til og med “et pust av gangen”.

Men julaften var en superfin dag! Trivelig selskap, glade barn og alt som hører med. Fantastisk flott vertskap som gjorde kvelden vidunderlig.

Så var det kalkun hos mor&far i Larvik 1.juledag, og den var som alltid like god.

2.juledag var vi hos svigerforeldene mine på middag, og det var hyggelig. Vi er heldig med familie – vi er tilstede i hverandres liv.

Av min kjære fikk jeg mitt helt eget nettbrett! LOVE it. Har blitt skikkelig glad i det, og å lese strikkeoppskrifter på det er helt nydelig. Smilefjes 

Akkurat nå er jeg satt litt tilbake av dårlig form (greit nok, jeg har kost meg i jula), og en lei prolaps. I går brukte jeg vel 10 minutter på å komme meg opp trappa etter å ha vært nede en tur.. (å gå ned trappa brukt jeg “bare” 8 min på.. ).
Ibux er min beste venn akkurat nå, og julaften tok jeg en liten overdose så jeg var så godt som smertefri og kunne kose meg.

Jeg ser det positive, og ser at jeg har hatt 3 fine dager, heimen er i vater og min bedre halvdel er hjemme og tar av.

Nå skal jeg nyte strikketøy og gode filmer, og så satser jeg på at ryggen er bra igjen til 2013.

Ønsker alle en fredelig og fin romjul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :