Sider

lørdag 15. desember 2012

Siste innspurt!

Jeg kan vel ikke si at det er så hektisk her om dagen, siden jeg tross alt lever et liv i sakte kino. Men det er jo litt ekstra på “to do”-lista her i gården om dagen også.

Sånn etter skjema så ligger jeg vel an til en 4.-5.plass… Jeg er ferdig med en hel del, er i ferd med å avslutte en hel del, og har en del ting igjen. Det som er i kategorien “en del ting igjen”, er stort sett julerelterte ting i heimen. Det jeg er ferdig med er stort sett strikketing som skal gis bort til jul, og det jeg er i ferd med å avslutte er litt strikking og noe julesmåtteri.

Det kommer bilder av ting i romjula. Kjenner at jeg gleder meg litt til å ikke ha den der “må bli ferdig”-pirken i ryggen hver gang jeg ser et garnnøste.

Lover at det blir jul hos meg i år også. Sånn sett ligger jeg ganske bra an!

Ønsker alle ei god siste-innspurt-uke, nyt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :