Sider

tirsdag 4. desember 2012

Tilstandsrapport

Desember er i gang. Jeg hadde ladet lenge, prøvd å finne energien, for å kunne stille opp for min kjære på hans jobbs julebord. Det greide jeg med glans!

Kjolen var bra, skoene gnagde ikke, maten var god, menneskene hyggelige og jeg holdt ganske godt.

Fra i dag av kjenner jeg at jeg ikke holder så godt lenger. Nå blir det å ligge lavt… puste med magen… finne roen…

Husets 11-årige frøken får jo Mariusgenser til jul, og den er ENDELIG ferdig. Det ble veldig bra med fargene hun ønsket seg, hun “vet” jo også at jeg ikke rekker å bli ferdig med den til jul. Prøve å få til en lue og et par votter også – hun liker jo ting som “matcher”.

I kveld har jeg kost meg med Håndball-EM fra Serbia. Fytti, det var altfor spennende, men jeg gleder meg allerede til neste kamp Smilefjes 

Fikk dessverre ikke overført noen bilder til PC’n, satser på en fyldig bilderapport seinere.

Ett skritt av gangen… det er en dårlig dag, ikke et dårlig liv!

1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :