Sider

mandag 22. juli 2013

Ferie, ferie, ferie :-)

Sommeren er definitivt over oss, og i år er den en sånn fiiin norsk sommer man kan huske fra barndommen:
Våkne opp hver dag og kjenne sola og varmen, havet gleder badende nordmenn og sommerkveldene er helt fantastiske!

Jeg har vært på ferie selv, halve Europa rundt i bil med mann og snart 12-åring. Flott tur! Vi hadde det været vi ønsket hele veien, til og med overskyet og lett yr da vi nådde Legoland. Og den som tror Legoland bare er for småbarn må tenke om igjen. En mann i 40-åra koser seg også glugg der Smilefjes som blunker 

(bilde fra gugel)

Slår to steder i ett bilde, for vi var også i København, nemlig. En strålende lørdag i et kokende hett København. Shopping, is og ikke minst kald øl sånn rett over kl 12 en lørdag formiddag Smilefjes som blunker
Avsluttet med tur i Tivoli, hvor Sting var så grei å stikke innom akkurat i det vi skulle dra. Siden vi bodde så nærme og hadde vinduene åpne, så sovnet vi til deilig musikk. Helt perfekt! Ikke alle som kan skryte av at Sting  har lullet en i søvn – LIVE! Smilefjes 

Jeg greide ikke å være med på alt på turen, men mye var veldig vellykka. På kjøredagene greide jeg å roe kroppen med nye teknikker jeg har jobbet mye med. Meditasjonen stagger ikke sykdommen, men den gjør mange av symptomene mer levlige. Det var jeg veldig stolt av at jeg fikk til.
Gikk glipp av et par herlige sommerkvelder, og jeg gikk glipp av hele Amsterdamdagen. Da lå jeg krølla sammen med en kropp som ikke virket i det hele tatt.
Men sånn må man regne med. Jeg har ikke vært på ferie på 10 år, så dette var over all forventning.

Kan ikke skryte av at formen har holdt seg, men jeg skal ikke klage. Jeg har det bra og lever på gode, gode minner!

Det ble litt shopping på tur, og faktisk også litt strikking.

2013-07-20 00.16.34

Skal vise frem garnet jeg kjøpte også, og så ble det et par fiiine kopper og annet.

Håper at bloggingen tar seg opp etterhvert – det er jo gøy!

Takk til alle som holder ut.

Følg meg gjerne på Instagram, der legges det ut ting mye hyppigere.

God sommerkveld til dere som har godvær, og til dere andre; Hold ut! Smilefjes 

2 kommentarer:

  1. Så bra at du klarte å gjennomføre ferieturen! Mye å leve på utover høst og vinter da.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så flink du er! Høres ut som en spennende ferie som du gjennomførte med glans.
    Ønsker deg en finfin sommer.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :