Sider

tirsdag 10. mars 2009

Vårtegn i stua :-)












Har du sett så nydelig? Var ute og handlet litt på fredag, og der hadde de påskeliljer til 10 kr stk. Måtte bare unne meg 2 stk, og hvilken glede de har gitt meg utover helga. De var helt grønne da jeg kjøpte dem, men så kommer de litt etter litt! Og når de gule blomstene titter frem, så blir det veldig pent, og fornemmelsen av vår blir sterk - selv om snøen fremdeles ligger som et hvitt teppet over byen.
Små blomster - store gleder!

Faktisk så har jeg tenkt et par uker nå at jeg må så. Så frø inne, så de kan settes ut på verandaen når våren får litt mer grep. Innbiller meg at det er litt billigere, og også veldig koselig å drive frem sine egne blomster.
Må tenke litt mer på det!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :