Sider

søndag 3. juli 2011

Sommerlektyre

Faktisk er jeg ganske flink til å finne gode tilbud. Og kan jeg finne gode bokjøp på tilbud så er gleden veldig stor Rød rose.

På fredag måtte jeg til byen for å handle en gave, og med dårlig form og ekstremt klamt og varmt vær, så gruet jeg meg litt.. Gaver ble handlet inn på Åhlens, og etter det gikk jeg like hjemover.. men på veien finnes det en bokhandel jeg bare ikke kunne motstå denne gangen heller..
Øynene gikk vel omtrent trillrundt da jeg så 3 for 2 på flere pocketbøker. Jeg liker pocket, det er det ene, og det andre er at jeg faktisk syntes jeg kunne unne meg litt sommerlektyre. Det er ikke fritt for at jeg hadde lest en del av de som lå der, men jeg fant 3 stk jeg skal kose meg med på hytta i juli:

Jeg gleder meg til alle 3! Kanskje særlig til Leif GW Persson sin bok. Han er et nytt bekjentskap, og jeg har hørt mye bra. Så ham på Skavland i høst/vinter, og han er jo litt av en type i utgangspunktet Smilefjes sånt liker jeg!

Akkurat nå leser jeg, dvs jeg skal starte på denne ganske straks:

Alfabethuset - Jussi Adler-Olsen Kirsti Øvergaard

Og innimellom stuller jeg litt i huset, pludrer med min kjære, lager litt mat, sover litt, strikker litt, sitter så mye ute jeg kan – livet er ikke det verste man har….det handler bare om hvordan man velger å se på det! Rødt hjerte 

Til sist en nydelig vise som jeg har hatt dilla på de siste ukene. Den gir ro langt inn i sjelen, nydelig!

1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :