Sider

lørdag 23. mars 2013

Påsketanker

Ok, da, jeg tenker ikke sånne religiøse påsketanker, jeg tenker mer på hva friuken skal inneholde.

I dag dro familien på hytta – uten meg. Litt trist, og litt deilig.


Jeg har kjøpt meg tulipaner, funnet frem nye stearinlys og jeg har såvidt prøvd å fjerne litt rot og litt støv fra stua. Det er ok her.
I kjøleskapet har jeg gode oster, litt god skinke og det ligger deilig brød på benken. Jeg har strikketøy, tv-serier og bøker innen rekkevidde, og jeg driver og drodler på påskeukas handleliste!

Jeg skriver – mannen min handler. Grei deal for at ikke “noen” skal slite seg ut på noe så trivielt som handling.

Sola benyttes godt innpakket på en stol på verandaen. Det er ikke mye le der, men noen minutter med et blekt ansikt i solsteika greier jeg.

Det dufter kaffe i huset, det er fredelig og rolig her.

Mandag er de hjemme igjen – jeg gleder meg allerede.

Ønsker alle en flott og solrik påske!

1 kommentar:

  1. Høres ikke så verst ut, med tanke på at du helst skulle vært et annet sted. Du klarer likevel å skape det bra rundt deg. Det er du flink til!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :