Sider

mandag 15. april 2013

Addicted to…

Når formen er så laber at det eneste som fungerer er å ligge, hodet er for tåkete til å lese, men at man allikevel ikke sover, så er det gull verdt med noe lett underholdning.

Etter at jeg fikk nettbrett til jul har det vært lettere å ta med seg tv-serier i senga. Med Samsung Galaxy Note 10.1 kunne man få 6 mnd gratis HBOnordic abonnement, noe jeg syntes var helt ok.

Tilbake til lett underholdning: Game of Thrones 

En helg hjemme alene gjorde at jeg fikk sett noen episoder, og ble følgelig hekta. Serien, jeg er på sesong 2 episode 2, er foreløpig veldig bra. Jeg er ikke så glad i kostymedramaer av det kaliberet, men greit nok. Angrer ikke at jeg tok sjansen.
Det er vel 10 episoder i hver sesong, så det er overkommelig.

 

Denne kjekkasen er en skikkelig drittsekk (enn så lenge i sesong 2, episode 2) i serien, men fin å se på Smilefjes som blunker 
Liker du gode Tv-serier, og tåler litt råskap, så anbefales denne serien.

Ellers strikkes det jo litt også om dagen, og når jeg kan sitte så går det i litt småtteri til de skjønne små barna jeg har i min omkrets.

Og så må det gratuleres og flagges for mitt skjønne fadderbarn Klara Elida i dag. Hun er et lite under som har blitt 2 år. Gratulerer så mye med dagen!



 

1 kommentar:

  1. Klara takker og det samme gjør jeg:)
    Klem til deg! Selv om Games of thrones nok aldri blir min favoritt, haha.
    Klemzzzzzz

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :