Sider

fredag 9. januar 2015

Neste kofteprosjekt

Noen synes Mariusmønstret er kjedelig. Selv er jeg ikke lei enda, og siden jeg ønsker å strikke en kofte til meg selv – fort – så ble valget plutselig enkelt.
Jeg satt og så på Verdens beste skijenter, og i episode 2 har Marit Bjørgen på seg en grå Mariuskofte med rundfelling i nydelige gråfarger. DEN skal jeg strikke, definitvt. Det blir neste prosjekt. Skal gå til garnbutikken og finne et deilig garn og noen fine knapper Smilefjes 

Modell 3

Bilde fra Sandnesgarn.no Hefte: Tema 35 Norske ikoner
Blir ikke denne snaskens i grått, da? Jeg tror det!

Tror ikke det blir en alpakka-jakke, skal finne noe annet.

For tida strikker jeg på en sokk, og prøver å perfeksjonere et ugle-pannebånd som min 5 årige niese bestilte.
Jeg har jo ikke noen oppskrift, men hun mente at jeg ville klare det.. så da jobber jeg med det, da Smilefjes som blunker 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :