Sider

tirsdag 3. mars 2009

Fiiin lue til min kjære!






Som du kan se, så strikker jeg her en lue. Den kalles tripp-trapp lue, og mønstret fant jeg på Garnlunden. Garnet er av nydelig kvalitet, veldig mykt og ikke klør det i det hele tatt. Det er et italiens garn som heter Kamel, og er en blanding av 45% kamel og 55% merinoull. Helt herlig!
Det er min kjære som skal få den og jeg håper han blir fornøyd.
Det går litt seint med håndarbeidet om dagen, for jeg er syk. Antakelig en lett influensa, men ille nok på toppen av alt annet.
Ha en finfin tirsdag.
Therese


2 kommentarer:

  1. Må si jeg er imponert, sånn skråmønster og greier da...

    SvarSlett
  2. Jada, veldig avansert.. ;-) Er ikke det vettu, men det ser sånn ut, og det holder for meg.. hehe.
    Den ble kjempefin, gjorde den ferdig i går. Han var fornøyd selv også, tror jeg.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :