Sider

mandag 9. mars 2009

Mandag!!

Mandag i dag!

Helga gikk ganske fort. Heklet ferdig 2 sjal, og foret 3 prinsessekroner. Det må sies å være ganske bra. Har lyst til å strikke nå, så bare jeg får bestilt mer garn, setter jeg i gang med lue til Kari Lise! :-)

Det er moro med prinsessekroner, men det er arbeidskrevende. Å fore, betyr at jeg må frem med nål og tråd, og det er sjelden veldig lystbetont.. hehe..

I dag skal jeg skumme det store www så jeg kanskje får litt inspirasjon til andre ting jeg kan lage. Spennende. Har veldig lyst til å strikke Marius-genser til en liten en i familien, men han er så liten enda at jeg godt kan vente til høsten. Ellers er det monsterbukser som trekker litt.. de er så kule!

Ha en riktig god uke, alle sammen!

Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :