Sider

torsdag 5. mars 2009

Lua ble ferdig!







Lua ble ferdig - og den ble jo kjempefin. I tillegg passet den perfekt på min kjæres hode. Det kommer antakelig ikke til å bli kuldegrader mer denne vinteren, så han får brukt den, men det får vi ta som en bonus. Nå har han noe å glede seg til neste vinter.. ;-)
Det var en veldig enkel lue å strikke, når jeg fikk dreisen på det. Fellinga i toppen ble vel så som så, men det ser slett ikke verst ut, altså.
Har lyst til å strikke en til med en gang, så jeg liksom får benyttet meg av tilegnet kunnskap om mønstret. Flaks at noen har bestilt et eksemplar!
I går var det litt av en dag. Først ringte ei venninne som tilfeldigvis var i byen, så vi dro på Havariet og spiste lunsj. Så reiste hun hjem til Larvik, og jeg dro også til Larvik. Fikk besøkt 2 venninner, så det var koselig. Dermed er skravlebehovet mitt litt mettet.. men det gir jo mersmak! :-)
Herlig torsdag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :