Sider

mandag 25. mai 2009

Det kreative hjørnet :-)


Det kreative hjørnet. En liten tur på hagesenter, og en lite tur på Nille og jeg ble blid som bare det! På hagesentret kjøpte jeg veggpotter og blå blomster, og på Nille kjøpte jeg blomstene jeg klistret på under her. De er selvklebende, men jeg tror jeg skal frem med limpistolen for at de skal sitte skikkelig. Men det ble da bra? :-)

Samme prosess på bildet under her: FØR.....


.........ETTER!!!!!!!

En vanlig hvit, billig plastpotte fikk pålimt blomster rundt hele. Det ble sååååå koselig. Mye hygge for veldig lite penger!

Nille hadde også disse søte lyktene til 39,- stk! De fantes i lyseblå og rosa også, Men jeg liker nå grønt. De ser litt skjeve ut på bildet, men det er de ikke. Det er bare glasset som stod litt skjevt på "foten". Var umulig å se noe særlig i displayet da jeg tok bilder, så jeg ante jo ikke hvordan de ble før jeg fikk dem på pc'n..




Her er de fantastiske klistreblomstene!! Det var mange flere enn dette i pakka, og den kosta 30 kr. Veldig verdt det!!!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :