Sider

onsdag 21. oktober 2009

Sokker og atter sokker – og et pannebånd :-)

21.10

De grå sokkene fikk seg noen små heklede blomster på, da blir de fine til ei lita jente på drøye 2 år. :-)

De rosa sokkene er i str ca 32, og går til min kusine på 5 år. Det er tykke ullsokker som blir fine å ha i cherrox/gummistøvler utover senhøsten og vinteren. Samme kusine får også det lyserosa pannebåndet som jeg har begynt, og det blir en liten bie-Hello Kitty på det. En del av bursdaggaven, hun har bursdag i slutten av denne måneden.

Det er veldig moro å strikke, altså, og jeg gleder meg til å begynne på nye sokker. Det blir et par i Sterk fra Du store Alpakka. Nydelig garn – og jeg tror det må bli sokker til meg selv! :-)

Denne helga blir hektisk, men forhåpentligvis veldig hyggelig. Fredag blir det kino og pizza med ungene, og lørdag skal de sove hos fm og ff mens vi skal i 40 års lag. Det blir stas for oss alle!

1 kommentar:

  1. Så flink du er :) Skikkelig søte soker og pannebånd :)

    Har en konkurranse gående på bloggen ;) meld deg på da vel :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :