Sider

mandag 25. januar 2010

Bytur med fangst

I dag ble det en bytur på tross av en sliten kropp og et veldig trøtt hode. Godt resten av uka er tom. Jeg har garn, musikk og lesestoff og i kjøleskapet er det mat. På tv er det snart håndball, og når man har alle disse gode tingene, pluss familie og venner, så er ikke livet så verst allikevel.

Vi spiste lunsj på Jordbærpikene, spiste deilig ostesmørbrød med kylling og bacon, drakk deilig latte og hadde det riktig så hyggelig. Vi = Lene og meg + Silje, da, hun liker også kafèlivet :-)))
Kjøpe meg en te der – før jeg oppdaget hvor sykt dyr den var. 69 kroner for en liten pose te.. det synes jeg er noe drøyt. Den bør være god! Vinterte, heter den.

DSC00007

Var også innom Kid og fikk en fin liftgardin til kjøkkenet for bare 50 kroner – salg er fine greier. Kjøpte også en lykt, den ser skjev ut på bildet, men jeg kan forsikre om at den er fullstendig i vater :-)

DSC00009

Byturer koster både penger og energi, og ingen av delene har jeg overflod av, så resten av uka skal jeg bare strikke, lese og kose meg.

God mandag til alle dere skjønne lesere!

3 kommentarer:

  1. Så flink du har vært da :)

    Håper teen er god da :)

    SvarSlett
  2. Hei:) jeg kan gå god for den poseteen de har der...men sånn som du har kjøpt har jeg ikke smakt. Ha en fin uke videre:)

    SvarSlett
  3. Ikke greit med de dagene man ikke føler seg på topp. Kjenner godt til det der. Hyggelig å kose seg på cafe med gode venner, og bytte ut det negative med noe positivt. God uke videre

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :