Sider

mandag 25. januar 2010

Mengele Zoo

Lånte denne av Lene i går, og gleder meg til å lese – hørt mye bra om denne. :-)
Nygaardshaug_CUB-MengeleZoo
Samtidig strikker jeg på den siste sokken av paret jeg faktisk allerede har gitt til min kjæres yngre bror, Tord. Han fyller 35 om ikke så mange dagene, og fikk sokker. Jeg rakk bare ikke å gjøre den ferdig til selskapet i går (familiebursdag), så han fikk bare den ene.. :-) Sånn får det være noen ganger!

I tillegg er det jo Håndball EM for herrer om dagen. Norge har gått til mellomspill, og jeg gleder meg voldsomt til håndball utover uka. I kveld er det Norge- Østerrike (vertsland), og det kan bli en ordentlig blodig affære. Heia NORGE!

Sånn på tampen av et bokinnlegg kan jeg anbefale siden http://www.bokelskere.no/ Der er det mye morsomt å lese, anbefalinger, diskusjoner og annet. Jeg vil påstå at man blir litt klokere av å følge med der!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :