Sider

tirsdag 8. november 2011

Sånn får det bli!

Jeg har verken tålmodighet eller talent for å lage flott bloggdesign. Kunne jo bare latt være, men så synes jeg jo det er hyggelig med litt pynt.. liker selv blogger med litt farger og personlig preg.

Men som sagt, talentet ligger ikke der og det er for krevende å skulle bruke masse tid og energi på å lære seg det.

Så vettu, nå får det bli som det er Smilefjes 

Har vært i byen og handlet noen nødvendigheter i dag, som garn og te, og dermed blir det sikkert noe å vise frem de neste dagene. Noe er jo hemmelig, sukk & stønn, men annet kan jeg vel vise frem.

God tirsdag!!!

Rødt hjerte

4 kommentarer:

  1. Jeg er nok av samme oppfatning som deg. Syns den er flott jeg og fargerik.
    Jeg syns ikke jeg får det sånn som jeg ønsker. Men så ligger ikke dette design greiene for meg heller.
    Så da får det bli som det blir :-)

    Ha en fin kveld videre
    Klem

    SvarSlett
  2. Bloggen er blitt veldig deg, det må jeg si.

    Vinter-deg.

    SvarSlett
  3. Bloggbakgrunnen har blitt veldig koselig. Passer bra både for jul og vinter ツ

    SvarSlett
  4. Kjempe flott design på bloggeen din, passer til deg vet du ;-)

    Klem Kari

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :