Sider

mandag 13. januar 2014

Flere hjertesokker, men allikevel en ny

2014-01-13 00.13.18

Når mor og storesøster har fått hjertesokker, så måtte vel lillesøstra også få.
Etter en ganske strevsom søndag kom ikke kroppen “ned”, så istedenfor å ligge og vri seg i senga, så satt jeg trygt i sofakroken og strikket.

Dette er hjertesokker for de minste, Hjertejente heter den, og mønster finnes i Bitta Mikkelborgs nettbutikk.

Mulig det bare er hjernen min som syntes det var mye å passe på med disse, antakelig var det nok det, for jeg har jo strikket 2 av Bittas andre design uten de store problemene. Men disse små var det mange diagrammer, mye å passe på for en grumsete hjerne som min en søndagskveld.

Er nå ferdig med hælen, og driver og feller og gjør ferdig foten. Passer på å pause strikkingen også også så jeg ikke får betennelse igjen, og da prøver jeg å lese. Har blitt hekta på En sjøens helt, Skogsmatrosen, av Jon Michelet.
En bok jeg definitivt anbefaler, et riktig enkelt og nøkternt språk, og en utrolig drivende historie. Rolig men RÅspennende.

 

Spennende å strikke sokker også, altså. Smilefjes 



1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :