Sider

onsdag 8. januar 2014

Godt drikke

Her i huset drikker vi lite alkohol. Dvs, vi kan godt drikke vin eller en GT (gin&tonic), eller øl til maten 3 dager på rad, men så kan de fort gå flere uker til neste gang.

I høst har det vært som før, men jeg har flere ganger kost meg med god vin. Og god vin er skikkelig godt!

Min favoritt i høst har vært denne:

 

Min favoritt hos Yellow tail er Merlot, men Shiraz er også god, og det samme er vel de andre. Jeg har ikke drukket alle, faktisk, men det virker som om de har god peil på vin.

Merlot koster ca 120 kr flaska, og det synes jeg er helt greit. Drikker ikke så mye vin, så når jeg først drikker så betyr ikke prisen sååå mye.

Se, der fikk du et vintips også! Smilefjes 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :