Sider

torsdag 14. august 2014

Lar meg irritere

Noen ganger undrer jeg hvorfor. Hvorfor folk på Facebook ikke bare kan fortelle hele greia, istedenfor å legge ut sånne drypp man aldri får helt svaret på:

* Sjekker inn – på Legevakta (etterfulgt av triste fjes og tenners gnissel)
Og så følger 26 kommentarer: “Åååå.. staaaaakar deg, veennnenn.. håper det går braaa” “Hva har skjedd?? Tenker på deg!” osv osv..

Du har sett, det, ikke sant?

Eller:

* Har kjøpt skolebøker, blir studier på meg de 3 neste årene.

Ikke ETT ord om hva man skal studere.

--

Jeg vet, jeg har ingenting med det, men jeg blir irritert. Hvis man bare fortelle halve vitsen, liksom, og la være å avsløre poenget.. hva er poenget??

Nå har jeg unfriendet 2 stk som driver på sånn.. nok er nok.

Jeg trenger tross alt en viss sjelefred. Smilefjes som blunker  Engel 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :