Sider

fredag 29. august 2014

Så kom den!

2014-08-29 09.33.47

Jeg trodde rett og slett ikke at jeg skulle bli så fan av disse genserne, men jammen.
Først og fremst fordi de er utrolig enkle, og som Dorthe skriver i boken, så kan man feks strikke og prate/se tv osv.
Det er en fordel for oss som ikke alltid har hode til full konsentrasjon, og i tillegg bor sammen med noen.

Skal bestille meg noen nøster Myk, for jeg har lyst til å strikke meg Skappeljakken, men gidder ikke 2 tråder.
For andre som ikke er så glad i 2 tråder, eller garn som siger, så anbefaler jeg også Cotinga fra Dale garn. Deilig, mykt og holdbart.

1088 (2)_medium

Strikking gir så urolig mye glede, og ikke minst ro i sjelen. Jeg føler meg også veldig nyttig når mottakerne av strikkegalskapen blir glade og bruker det jeg har laget.

Ønsker alle en riktig god helg, med eller uten strikketøy i fanget.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :