Sider

mandag 29. juni 2009

Sommer og sol i Tønsberg!


Det er et herlig liv og en herlig sommer har det blitt. I natt var det tropenatt her i Vestfold og på Færder fyr var laveste temperatur i løpet av døgnet 20,6, og på Svenner fyr var det målt 20,4. Tropenatt kaller vi det nå temperaturen ikke går under 20 grader i løpet av et døgn.
Bildet har jeg stjålet fra Tønsbergs Blads nettavis, kunne ikke dy meg, for det var så nydelig.
Fotoapparatet vårt trenger en solid oppdatering, så det er dårlig med bilder om dagen. Men så er vel ikke sommermånedene de beste bloggemånedene heller. Jeg blogger når jeg har noe å "melde", har ork og tid. Nå om sommeren er det så mye annet man kan gjøre enn å sitte inne med datamaskinen :-)
Jeg kan jo melde at det nå er 31 grader i skyggen her, og relativt hett. Det er deilig med sommer, altså.
Håper dere alle har en riktig deilig sommer, med myyye kos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :