Sider

mandag 30. november 2009

DAGEN ETTER 1. søndag i advent

Det ble litt pyntings i heimen hos oss også. Siden religion ikke er det viktigste for meg, så kjører jeg julefargere, og hopper over lilla som jo er kirkefargen for tiden vi nå er inne i.

PB300004

Hvitt og rødt er flotte farger. Enda et par uker før julestjerna kommer inn i min stue, men røde roser er jammen flott det også.

PB300002

Et lite stilleben. Jeg har brukt fat og telys i flere år allerede, og nå venter jeg på et hjertefat jeg har bestilt. Sandkakeformer var noe jeg trodde jeg hadde funnet på selv, men så florerer det jo på diverse interiørblogger på nett… Ja, ja, ikke så viktig hvem som fant det opp, spør du meg! Det ser litt stusselig ut på bildet, faktisk, men i “virkeligheten” ser det ganske snobbete ut.

Og så må jeg bare innrømme at disse lysestakene som står i omtrent hvert eneste hjem i hele Norge, de fleste er skikkelig stygge. Jeg liker dem ikke. Greit at andre har dem, men hos meg blir det ingen sånne. Men i fjor, eller var det året før, så fikk jeg se denne (bildet under), og da kunne jeg anskaffe en slik. Den er riktig søt, til slik type lysestake å være.. :-)

Der fikk jeg sikkert tråkket på noen tær, men det får være.

PB300003

2 kommentarer:

  1. Så flott stake. *ønsker seg*

    Vi hopper også over lilla bortsett fra i adventstaken :)

    Så artig med det fatet, synes det så snobbete ut jeg ;)

    SvarSlett
  2. Å, så koselig du har gjort det. Røde roser er jo så vakkert sammen med den andre pynten din.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :