Sider

onsdag 4. november 2009

Ønskeliste

Jeg har oppdaget at jeg ønsker meg ting. Jeg ønsker meg noe. Det er noe befriende å ønske seg noe bare til seg selv.

Thermokopp 

Jeg ønsker meg en skikkelig bra thermokopp. En som holder på varmen, og som tåler oppvaskmaskin.

18380-365

Maskepi av Tine Solheim'

Ser ut som en flott bok, med mye fint håndarbeid man kan få bruk for.

maskepi

SKI – jeg ønsker meg også ski. Har noen gamle, smørefrie, men de er håpløse å gå med. En billig skipakke er alt jeg trenger, men i år har jeg virkelig lyst til å gå på ski hvis formen tillater det.

Ingen store ønsker, altså, men ønsker. :-)

1 kommentar:

  1. Morro å ønske seg noe. Det er skjelden jeg finner noe jeg ønsker meg veldig. Hmmmm, tenke på det litt frm mot jul kanskje :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :