Sider

mandag 14. mars 2011

Sukk & Stønn

For en dag! Kjenner at jeg er helt ør i hodet, og da jeg var på butikken i sted ble jeg så svimmel at jeg måtte sitte der en halvtime før jeg fikk summet meg til å gå hjem.

Hva gjør jeg om dagen, liksom? Overlever! Det er alt. Strikketøy og hekletøy må ligge, alt går i surr. Prøvde meg på en type Selbuvotter, men det gikk helt i stå.. greier ikke å konsentrere meg. Leser, men det går så sakte og jeg får ikke ting med meg.

Drittlei!!!

Hadde et møte med Nav i dag, dvs, det ble aldri noe av for saksbehandler ble syk. Det ble en reaksjon på det, for jeg hadde grua meg så veldig. Det er så ille å sitte der og legge hele fremtiden min – nok en gang – i en saksbehandlers hender. Hvorvidt hun liker meg eller ikke har liksom alt å si for hvordan ting skal bli.

Min Tidsbegrenset Uføre (som ble AAP) går ut denne mnd. Hva nå, liksom? Dette er det 9.året med arbeidsuførhet.. jeg har vært igjennom ALT!¨ Og JEG vet at i det øyeblikket jeg blir frisk, så er jeg ute i jobb fort som fy… DET er nemlig sånn jeg ER!

Men jeg skal greie dette også. Jeg skal greie dette!! Jeg gir meg ikke. Tårene er tørka, og jeg er fremdeles meg, og jeg lar meg ikke vippe av pinnen pga Nav..

Jeg kryper til sengs med boka mi, og vet at morgendagen blir meget bedre.

God natt!

Sovende halvmåne

3 kommentarer:

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :