Sider

torsdag 17. mars 2011

Tips?

Mulig jeg har et lite tips. Jeg har nemlig begynt å samle middagstips. I en liten almanakk jeg fikk på Vinmonopolet (av alle steder), skriver jeg ned hva vi har til middag. Jeg planlegger alltid middagene i forkant av den uka vi har ungene, så halvparten av måneden er jeg veldig ordentlig. Men så er det den delen av mnd det bare er oss to voksne..

Men nå skal jeg altså fylle en liten almanakk med 365 deilige(?) middager, og andre småretter som måtte komme på min vei. Nå er det ikke alltid jeg lager mat, men har vi feks henta sushi, så skriver jeg det også.

Siden formen er skral i dag også, så gikk jeg på butikken mens det er stille der. Måtte ha melk, litt grønt, sesamfrø og krydderblanding. Fredagsmiddag er Juicy Chicken. Etter anbefaling fra HEGE.

Det er en sånn Maggi-sak, krydderblanding med stekepose. Det er verdt et forsøk, og saftig kylling liker vi alle Smilefjes 

I dag blir det Bjelland fiskeboller i hvit saus, med poteter, gulrøtter og bacon. Blir sikkert bra!

Sånn ellers går ting seg til. Jeg gjør så godt jeg kan, presser meg nok litt mer en anbefalt, men jeg orker ikke stillstand akkurat nå. Jeg tåler ganske mye smerte, så det er det jeg gjør akkurat nå.. holder ut! Smilefjes som blunker Og mens jeg holder ut, så prøver jeg å leve litt.

Har bestilt meg en ny bok, så nå gleder jeg meg til posten kommer. Og mens jeg gjør det leser jeg Knausgårds 4.kamp.

Ha en fin torsdag!

 

2 kommentarer:

  1. Synes du er sterk jeg Therese,du står på,selv om kroppen stritter i mot. Klem.

    En sånn almanakk kunne jeg trengt også-Her i heimen er vi ikke flinke til å planlegge middag for flere dager,så det er noe vi må bli flinkere til.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så lurt å skrive ned middagene. Nå fikk jeg en ide til deg;) Skriv ned i et år, så kan du gi ut bok neste år med alle middagstipsene vet du;) Hihi:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :