Sider

søndag 5. mai 2013

Bokstablen som venter

Jeg har vært så dritdårlig på å lese i vinter. Dvs, jeg har lest, men det går mye på selvutvikling, ting på nettet, historie og diverse. Lite skjønnlitteratur. Koste meg voldsomt med de to siste bøkene til Lars Kepler, de var uvanlig gode. Og så ble formen dårlig, og dermed ingen lesing.. må komme i gang igjen.

Så har jeg noe som ligger og venter. Marco Effekten av Jussi Adler-Olsen kjøpte jeg, og ga bort i gave, og kjøpte meg en ny.

Sommeren er lesehøytid for meg. Kose seg i varme sommerkvelder på verandaen med bok i fanget – lite er bedre!

Marian Keyes
Marian Keyes – Mysteriet i Mercy Close 
Jeg ble kjent med Marian Keyes’ forfatterskap på en strand på Kreta. Søster hadde sendt med meg “De desperates kafe”, og den slukte jeg rått. Det er jo chick lit, men med noe attåt. Denne handler om Walsh-søstrene og de liker jeg. Skal kose meg!

Thomas Enger 

Thomas Enger – Blodtåke 
Hørte de 2 første bøkene på lydbok, og denne blir intet unntak. Henning Juul handler igjen oppi noe mystisk og farlig, og jeg gleder meg til å bli med Smilefjes 

2uten navnw

Jussi Adler-Olsen – Marco-effekten 
Det er bare tilfeldigheter som gjør at jeg ikke har lest denne enda. Gleder meg!!

Jo Nesbø 

Jo Nesbø – Politi 

Skrekkblandet fryd! Håper ikke jeg finner Harry Hole dement eller død på slutten av denne.. men må lese. Bare må lese..

--

Blir en fin sommer med mye god litteratur.

1 kommentar:

  1. Så mange spennende bøker du har på vent. Håper formen din er bedre.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :