Sider

torsdag 2. mai 2013

Hektisk i min verden

I din verden vil antakelig ikke mine dager vært særlig hektiske, men for meg er det mer enn nok.

Vi driver og bytter ungenes rom, dvs de bytter. Det gjør også at det må pusses opp, ihvertfall males. Det igjen gjør at resten av huset seiler… Jeg blir nesten sprø!
Men nå er det ene rommet ferdig, skal bare ha noen nye IKEA-møbler og diverse skal henges opp. Men den store flytten er unnagjort, og det er “bare” ett rom – det minste – igjen.. puh..

I tillegg til at jeg blir plaget av Nav for tida, så er det mer enn nok for meg. Jeg er dausliten.
Men greit nok, dette er jeg jo vant til.  Jeg håper bare jeg rekker å ta meg inn litt så sommeren ikke er helt spolert. Vi vil jo prøve ferie i år… har aldri skjedd før.

2013-05-01 15.37.10

2013-05-01 15.37.29

Men jeg prøver å strikke litt. Liker veldig godt å slappe av med strikking, men kompliserte ting som ikke går av seg selv greier jeg ikke for tida. Derfor blir det enkle ting som denne enkle tunikaen fra Pickles.

Den ble ikke top notch, men grei nok. Strikket i Mor Aase ull/bomull som er et nydelig garn.

Nå skal jeg gå og legge meg. Jeg fryser og er uggen.
Ny dag i morgen, vil ha en bit av den Smilefjes 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :