Sider

tirsdag 25. juni 2013

Glad, men trøtt

Story of my life. Men greit, jeg tar det denne gangen også. Kan’ke få alt, og man venner seg til det meste.

For tiden har jeg oppdaget to ting (minst!):

1. Den nye Jo Nesbø-boka, Politi, er skrekkelig spennende, og en glede for krim- og Jo Nesbø-elskere. Den mannen kan sin krim. Min favoritt er nok fremdeles Frelseren, men Politi er veldig leseverdig.

POLITI

2. Jeg leser den som E-bok. Nytt bekjentskap, egentlig, og absolutt noe jeg vil fortsette med. Jeg har jo Samsung Galaxy Note 10.1 – nettbrett – og tenkte kanskje at det var litt for stort, og at det var upraktisk osv.. Men jeg nyter det! Fant meg en lese-app i Google Play, og ligger like gjerne i senga og leser med brettet, er jo bare å stoppe rotasjonen på brettet, så er det så greit.
Skal inn på ark.no etterpå og handle meg et par bøker til å fore app’en med. Ferie here I come!

3. Restegarn er uforutsigbare greier. Strikker Novakjole igjen, var så utrolig fornøyd med den første. Som ser sånn ut (sånn rett før den ble ferdig), og har funnet sin eier i Høvåg:

2013-04-26 09.00.56

De nye stripene er litt alternative, så jeg må bare tilpasse alt (felle, legge ut, inn.. osv) ettersom verket skrider frem:

2013-06-24 22.46.36

Forhåpentligvis vil en snart-4-årig-niese få glede av denne. Blir en høstgave fra tante. Nå raket jeg akkurat opp for gul, så det må jeg kjøpe i morgen. Innfarving og sånt får jeg ta med en klype salt – utfordre matchemanien min.

Tror ikke jeg tar med meg dette prosjetet på ferie, må nok ha noe mer ensfarget Smilefjes som blunker hehe.. Det blir mange tråder når man strikker med 4 farger.

4. Det er faktisk snart ferietid, og vi skal, krøss i taket, på ferie. 2 voksne og en snart 12 åring. Gleder oss alle 3!

5. (wow, jeg kom til FEM nye oppdagelser) Det har vært en tøff vår med mye “støy”. Ikke innad, men utenfra. Men jeg har såvidt greid meg ved å droppe ting som hytteturer, 17.mai, påske, utflukter – alt sosialt liv. Jeg har skjermet meg og vært brutalt egoistisk, men det har vært greit når jeg nå kommer ut omtrent like hel.

Nå er det på tide å feste noen tråder, og så legge seg. Sover dårlig, men det kunne vært verre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :